Så sitter man här..

Av okänd anledning tar jag en kik ner i det högra hörnet av dataskärmen och upptäcker vad?
Jo, att klockan är alldeles för mycket igen..
Sprattlarn sussar i mitt knä då hon vaknade för ett tag sedan och inte ville somna om, då fick hon ligga i mitt knä, hon somnade precis om.
Så nu kanske jag oxå ska hoppa i säng.
Hon brukar inte vakna till så som hon gjorde inatt.
Men en natt hit eller dit spelar väl ingen roll.
Säger väl natt i natt nu då.
Mer bilder imorgon blir det, men här får ni ett sånt där "snyggt" självporträtt av mig sålänge då haha.



Allt för att glädja Jeanette. ;)
Det var lite kyligt ute härom dagen tyckte jag hehe.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad duktig att lägga upp bilder i varje inlägg, men det är så roligt att se, jag måste också försöka fixa lite mer bilder men jag är så seg på att lägga in dem på datorn haha! :P

2009-08-20 @ 08:20:04
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0