Packa?

Försöker packa lite nu då.
Men känns så konstigt, vet inte alls vad jag behöver ha med eller hur mycket av allt.
Det löser sig väl.
Kommer ha Syster stroller med mig istället för min vanliga vagn då det blir för klumpigt på bussar och allt enligt mig.
Stora vagnen får ju inte plats i bilen.
Brukar ju inte ha med den utan bara sjalen i vanliga fall när vi ska iväg, men nu blir vi borta ett par dagar och ska ut och gå.
Vi ska träffa gruppen från MB!
Det ska bli såå roligt!
Att äntligen få träffa dessa människor som man följtsåt med under hela graviditeten och berättat och fått berättat så konstiga detaljer för varandra oxå haha.
Se deras bebbar och klämma lite på dem.
Trevligt värre!

Tillbaka på söndag är vi iaf.
Kommer nog bli lite glest mellan inläggen till dess, men kommer kanske nalla in mig på min systers dator någon gång eller ett par iaf.

Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0