Otippat...

Helt plötsligt på min och Ogges promenad ser jag några killar varav en på kryckor gå mot bankomaten bakom oss.
Det tog åtskilliga sekunder innan jag uppfattade att det var Haren, som även heter Pascal, med sina bröder.
Han var i stan...
Tror inte de var här mer än för att hämta upp någon extra som skulle med till festivalen.
Det var bara så otippat och jag blir så avväpnad när jag blir tagen på sängen så där.
Det gjorde inte saken bättre att han gav mig en kram..
Då blev jag ståendes tyst medans de pratade med Ogge som är barndomskamrat till dem.
Tydligen skulle han komma till oss en sväng mellan festival och Berlin, efter den 22 blir det. Eller ja, det märker vi..
Kändes konstigt.
Situationen var så underlig på alla sätt.
Tror nog även Pascal kände det.
Alldeles för otippat och jag blev för utan mur och vapen för att kunna fungera...
Attans.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men!

Ja vad säger man?

Suck kanske..

Jag förstår om du tappade talförmågan,

sabla sperma.

2009-08-05 @ 18:12:07
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0