Nytt läge!

Jag ska flytta verkar det som.
Till lite större.
=)
Bara några dörrar åt sidan, men likväl en flytt är det.
Kommer sakna mina fina tapeter som jag själv valt, och klädkammaren, men det är nog det enda jag kommer sakna.
Samma uppbyggnad som här, uteplats på framsidan och balkong på baksidan.
Toppen med balkong där, vill inte ha uteplats bak.
Sätter nät för balkongen så att Spooky kan få vistas ute oxå när vädret tillåter.
Ska bara se när flytten blir av!
Det är helt upp till hon som har den andra lägenheten nu.. Jag flyttar gärna när som helst nämligen.
Det är så spännande och jag är så glad!
Ingen uppsägningstid eller något, bara att flytta och skriva om kontrakten.
Lätt som en plätt!
=)
Snart snart!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh vad roligt!

Vi ska också försöka hitta något större till våren, 2:an vi bor i nu är en studentlägenhet och jag går ju klart och tar examen i januari så då måste vi ju ändå flytta :D Det är lite tråkigt eftersom vi har också fixat en jätte snygg fondvägg här, så vi får bara hoppas på att den nya kommande framtida lägenheten har fina väggar haha :)

Hoppas du får flytta snart och skönt att det inte är så långt bort så du slipper dryga släp osv :D

2009-08-04 @ 20:01:15
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Kia

Åh vad roligt för dig att du får större!

Jag har följt din blogg sen sprattlarn kom och ville bara säga att jag uppskattar ärligheten i dina inlägg..

Ta hand om dig! =)

//Kia

2009-08-05 @ 11:44:03
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0