Nu är jag glad!

Han har faktiskt varit in och läst här.
Löjligt kanske att bli glad över en sån sak.
Men faktiskt.
Det är jag.
Visst fine, allt som står om honom är långt ifrån bra.
Men visst finns det bra saker att skriva om honom oxå.
Tyvärr är det ju inte de bra sakerna jag har känt att jag behövt ventliera ut.
Dessutom är en del av de bra sakerna inte för bloggen.
De är lite  för privata.

Men vill dock ta tillfället i akt att tala om för  er som jag inte umgås med i vardagen att han är helt underbar med lillan när han väl är här.
Då är det inte många minutrarna jag håller henne.
Så om han bara hade varit här alltid så lovar jag er att ingen hade slagit honom i världens bästa pappa tävlingen.
Ännu iaf hehe.

Det är ju tyvärr sånt som inte hamnar här eftersom det är sånt som irriterar mig eller som gör mig arg som jag behöver få ur mig.

Några har ju sett honom med Sprattlarn och jag tror ni håller med mig om att han är rar med henne.
Tyvärr tror jag inte han läst igenom allt här inne utan bara delar, och då får han ju inte heller en hel bild av hur eller vad jag skriver.

Men jag är iaf glad att han kikat in!
Om inte annat för att jag ju lägger upp mycket bilder på sötnosen och då är det lite lättare för honom att följa henne.
Det är att var mentalt närvarande.
Att visa intresse.
Det är vad han gjort!
Och det är därför jag är så glad!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad roligt! Men kom ihåg att inte ta ut nåt i förskott. Du säger ju själv att du vet hur han är. Kram

2009-08-24 @ 12:48:51
URL: http://milinov.blogg.se/
Postat av: Lina

ja det blev lite för mycket stress sen verkade det som två av mina vänner inte skulle komma på dopet, men de kom iallafall på fikat till slut, var jätte besviken på dom. :( usch!



Men dopet gick galant och det var så fint :D är verkligen rå nöjd!



2009-08-24 @ 13:24:08
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Gubbfan

Ja du, det är inte lätt att vara människa, inte lätt att vara ung och tro att man måste hinna med så mycket innan man fastnar i det där "Villa, Volvo, Vovve".

För måste man hinna så mycket?

Måste man självförverkliga sig?

Räcker det inte att bara finnas till och njuta av sitt och andras liv så länge man nu har det?

Det är STORT att få följa en liten människas utveckling.

2009-08-25 @ 11:57:03
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0