Nattamat med bra sällskap.

Igår kväll kom Maisa upp och sa hej men inte nog med att hon kom och satt och beklagade sig med mig.
Vi är läskigt lika ibland hehe.
Så kom oxå Matte Mathiias och Ogge hit.
Glad jag blev. Så mycket oväntat besök på en och samma gång och alla helt oberoende av varandra.

Matte Mathiias har jag inte sett sedan jag var stor och rund så det var första gången han träffade Sprattlarn.
Han är ju kompis till både mig och Haren så det var enna på tiden nu haha.
Maisa är alltid saknad av mig, hon jobbar och sliter duktiga flickan så hon har mindre tid över för oss nu.
Och Ogge stog utanför min dörr helt plötsligt, glad jag blev!

Så blev det iaf lite nattamat till sist.
Maisas mage protesterade och det gjorde min med, så det blev till att steka pannkakor runt 00 snåret.
Då blev våra magar glada.
=)

Det var riktigt trevlig att sitta och tjata med dem.
Matte var det alldeles för länge sedan jag såg nu, Maisa är så nära men har så ont om tid jämt numer och Ogge blir jag alltid så glad av att få träffa.
Det tar ju så lång tid mellan gångerna i vanliga fall eftersom han nästan aldrig är hemma.

Undrar om jag ska försöka få i mig lite frukost nu..
Mor kom ju och väckte oss okristligt tidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0