Namngivardagen

Små ihoppysslade kort som gavs ut till alla att skriva liten hälsning till bebisen i, var det kusinen hade!
Det är ju lite roligt!
Då kan ju folk välja om de vill skriva en liten dikt eller "bara" önskar dig allt väl i livet.
Detta ska jag nog stjäla utav henne!
Så fick jag igår tipset av kompisen att bara bekymmra mig om och bjuda min sida av hennes släkt.
Så får det planeras mer för hans sida när han själv är närvarande i Sverige.
Men jag hade ju velat ha något cermoniaktigt och det är ju där kruxet är.
Vad, vad, vad!?

Någon som har tips?

Finns inga musikaliska i min familj eller något sådant..
Suck..
Det enda vi kan är att teckna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0