Mys hos Natta

Idag blev det film, mat och tv-tittande hos Natta och Christian.
Trevligt värre.
Jag köpte lösgodis för första gången på hundra år.
Känns så iaf.
Har för mig jag inte gjort det sedan förra sommaren hehe.
Min Dubbelnougat däremot är det ingen som tar ifrån mig, den är ersättning för mina älskade (och hatade) cigg!
Saknar mina cigg..
Hur sjukt är inte det?
Nej, inte tänka på dem!

Trevligt värre hos kompisarna iaf!
Christian lagade maten och den blev mycket bättre än förväntat ;P
Äter lite mer gör jag visserligen nu..
Inte för att jag är hungrig egentligen.. Hmm.
Men vart väl sugen, konstigt att jag inte äter godis då..
Har knappt rört påsen ju haha.
Jaja, det är inte lätt när inte hjärnan vill vara med.
Nu säger iaf jag natti natt även om det kommer dröja säkert ett par timmar till innan jag är i säng.

Kommentarer
Postat av: Lina

oja snälla det är ba komma å ta lite av dem. haha! Jag har blivit rå nojjig över att bröstmjölken ska ta slut, jag vet inte varför kanske för att det lixom inte "spränger" i dem på samma sätt nu som det gjorde förr. Sen är jag as kass på att äta just nu, är som inte hungrig på samma sätt som under graviditeten. Men men nu ska jag försöka äta bättre :P När man äntligen har fått någorlunda rutiner.



Sen ska jag forma magen nalta, har alltid varit smal och haft en snygg mage, har tränat som en tok förr när jag gick i modern femkamp. Så jag är lite ovan med deget som finns på den annars platta magen :P

2009-08-17 @ 10:42:02
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0