"Morgon"

Ja nu är man uppe och påklädd då.
Sprattlarn har pjamasen på sig, men den ska snart bytas ut den med.
Idag kommer Cissi och Linn till oss och fikar.
Jag funderar på om jag ska passa på att baka lite när de är här, delvis till fika men oxå för att det är bra att ha i frysen.
Bullar får jag skäll för att jag aldrig bakar längre, men det får bli en annan dag.
Sockerkaka eller något sånt gott får det bli idag.
Chokladmuffins kanske... Utan Fluff och Dumle tyvärr.
Men gott ändå!
=)

Varm choklad i en mugg och en pigg liten Sprattlare brevid mig är trevligt värre på morgonkvisten.
Drömde mardröm om Haren dock..
Det var inte trevligt.
Men tur att det bara var en dröm och inte verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0