Minns ni henne?

Gårdagens nyheter, jag vet..
Men är ändå tvungen att berätta.



Jag skrev på hennes lilla frågestund och undrade vem av oss som egentligen skulle flytta sig om vi möttes på trottoaren.
I min fråga fanns även faktat med att jag födde barn för ca 2 månader sedan och ändå är smalare än henne.
Vem skulle då flytta sig?
Jag med min barnvagn, eller hon med sin tjocka rumpa?

Min fråga ignorerades först, så jag var ju tvungen att ställa den igen idag.
Tro det eller ej, men svar fick jag!
Svaret ligger längre ner i min blogg, tyvärr skrev hon inte ut sitt namn eller sin blogg.. Men jag gissar att det var hårt att erkänna att hon är den som ska flytta på sin rumpa, inte jag.

Ska skriva och tacka henne för svaret nu.
=)

Finns massa roliga parodier på hennes videobloggar på youtube föresten om ni är lite uttråkade.
Här hittar ni några.

Behövs det ens parodier på henne försten?
Hon klarar ju detta bra själv vad det ser ut som.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja hon är en skam för alla stockholmare och blondiner och tjejer!



Jag har skaffat blogg =) www.mammajeanette.blogg.se

2009-08-21 @ 09:09:35
Postat av: Cristin

Först trodde jag det hela var ett skämt.... det värsta är ju att det inte är det! Haha, man skäms ju när man ser hennes videoblogg!

2009-08-21 @ 12:50:39
Postat av: emelie

hahaha, vad är det där för människa?! :D

2009-08-21 @ 16:16:41
URL: http://nogg.se/emelielg
Postat av: Kia

Dagens ungdom.. Men jag håller med dig, inte behöver man göra någon parodi på henne det klarar hon så bra själv.

Ska bli spännande att se vad som händer den dagen hon bestämmer sig för att växa upp och skaffa ett jobb. Vilken arbetsgivare skulle vilja anställa henne?

2009-08-21 @ 22:34:53
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0