Lite av varje

Det har regnat hela dagen idag.
Har ändå varit utanför dörren.
Efter att ha "sparkat" upp Haren vid 8 tiden för att han skulle till sjukhuset så sov vi vidare ett par timmar.
Vid 10 tiden ringde Tessan så vi kilade dit och åt frukost och tjatade ett par timmar.
Efter det gick vi till Natta och drack te och tjatade bort lite tid till.
Nu är vi hemma och regnet fortsätter.
Min nya scrapbeställning lämnade avsändare idag, hoppas på att ha det imorgon eller på Onsdag.
Kul!
Ringde Skatteverket och satt i en milslång kö för att komma fram och fråga om de fått in pappret jag skickade in om att lägga till Pascals efternamn som mellannamn på Sprattlarn.
Pappret var inne, men inte färdigbehandlat så väntar svar om en vecka kanske.
Men allt var bra ifyllt så snart har Sprattlarn även sin fars namn.
=)
Jag gillar hans efternamn så jag är glad att han ville att hon skulle ha det med.
Dock får mitt stå kvar som efternamn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0