Länk

En länk till en blogg där det då och då kommer upp många tänkvärda sanningar.
Gubbfan.
Han har funnits med och kommenterat i min blogg sedan länge nu känns det som.
Hans kommentarer är alltid tänkvärda och jag blir altid glad när det kommer en från honom.
Jag blir visserligen glad för alla kommentarer, men hans är av en karaktär som får mig att tänka till lite extra.
Inläggen i hans blogg är alltid bra.
Kika in och läs.
Vill verkligen visa upp hans blogg och få fler att läsa den då jag tycker det är en väldigt bra tanke bakom inläggen.

Gubbfan

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Oh...Tack!

Älskar smicker :-)

Kanske inte smicker egentligen, utan att någon anser att jag är värd att smickra.

Men sedan är det så för oss "som har framtiden långt bakom oss" att vi känner oss lite yngre när vi finns med på en liten kant bland er ungdomar. Ett litet självbedrägeri kanske? Man minns bl a en del av hur det var att leva med små barn. Hur fint och hur svårt och hur STORT det var.

Kan vi sedan ge en liten liten hjälp i det svåra och komplicerade att leva så är det nog.

Men....

Det är väl så att alla generationer skall göra samma misstag och lyckas på samma sätt.

Man vill bara så intensivt att ni skall slippa missarna.

2009-08-25 @ 10:03:39
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0