Långpromenad

När vi kom hem från vår tur gick jag raka vägen till Nathalie för att hämta Sprattlarn. Det är inte sant vad man kan sakna någon efter så kort tid!
Sprattlarn låg och slumrade på en kudde i Nattes knä och var allmänt nöjd med livet.
"Elak" mamma som jag är så väckte jag henne lite extra en av de ggr hon kikade litegranna och lade henne att äta. Men hon halvsover och äter bra samtidigt vid de tiderna min lilla sötnos.

Så när hon var mätt så åkte hon ner i vagnen efter att ha fått sisådär en tusen åussar och somnade om gott i vagnen.
Precis när vi går ut genom dörren ringer Ogge.
Vädret var fint och det var varmt ute för att vara 22-30 på kvällen. Det var riktigt skönt ute!
Eftersom min älskade vän behövde prata, Sprattlarn sov gott i vagnen, vädret var fint och jag inte varit ute och gått på länge så blev det promenad.
Det var skönt och trevligt trots huvudämnets tråkiga tema, tråkigt i samma betydelse som ledsamma.
Det blev en lång promenad, bland annat gick vi nya strandpromenaden, som är förvånandsvärt vacker mörka kvällar när lite av solnedgångens färger fortfarande färgar lite moln ovanför horisonten.
Vackert, vackert, och jag svor flera ggr över att jag inte fått med mig kameran som ja alltid annars har i vagnen!
Sedan tillbaka och genom parken bort mot södra hamnen och längs med kajen.
Jag bor i en mycket vacker stad!
Ogge mådde bättre när vi väl gick skilda vägar, då är jag nöjd!
Hjärtat ska må bra.
Tjejer kan vara bra sviniga..
Man ska vara rädd om mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0