Kort på Bettsy då!

Japp klart ni ska få se kort på tjejen!
Gick och gifte sig gjorde hon nyligen flickan.
Men förvånande nog så tror jag på det giftermålet trots att jag annars brukar vara världens största pessimist när det kommer till kärlek.
Men de har så mycket som binder dem samman.
Det har hänt för stora saker i deras liv som de gått och går igenom tillsammans för att det inte skulle hålla.
Oj vad vacker hon var i brudklänningen, ni anar inte, och tyvärr har jag inga kort från bröllopet så jag kan visa er..

Men här kommer två från idag!
=)

Utanför min dörr.


Fin utan smink! =)

Här är vi lata och orkar inte stå framför speglar på morgnarna.
Vi kör au naturelle!

Inatt sussar Bettsy här så vi får se när hon dyker upp igen, men jag sa inte senare än halv tre.
Hon är på Pråmen och tar en öl eller två.
Pråmen är en flytande restaurang vi har här i Lysekil.
Ibland undrar man om det går vågor eller om man börjar bli full...
Kan vara svårt att avgöra haha.

Kommentarer
Postat av: Pascal

Om man jobbat där i 4 år känner man inte av det så mycket längre haha :) Men jag kan låva att vi haft kockar som blivit riktigt sjösjuka i kombination av allt mat os och vågorna

2009-08-24 @ 03:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0