Klockan är...

Klockan är inte så sent ännu, men den lär väl bli innan jag hittar till sängen..
Sprattlarns Farbror, Dahni, skickar över lite musik till mig, jag behöver verkligen ny musik hem men det går liite segt.
Jag har fått bra musik av honom förr så har höga förväntningar nu. =)
Tänkte jag skulle sätta mig och scrappa lite ikväll igen, i tid dessutom, men vet inte riktigt vad jag ska göra.
Vet inte vilka kort jag ska använda..
Kanske musiken kan få igång mig.
Det vore bra!
Ska rota bland korten igen.
Måste börja våga riva sönder lite mer av papprena!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen precis jag tyckte inte heller att graviditeten var så jobbig bara där sista typ två veckorna :P

Jasså inga fler barn? haha jag är rå sugen på fler fastän jag vill hinna rå om min egna kropp ett tag och vara själv i den nå år eller så :P



Oh, du måste lägga upp bilder sen på dina verk, önskar jag också hade lite tid till övers för att dona i lillans album men jag har inte riktigt tagit mig den tiden ännu :P

2009-08-26 @ 23:24:14
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0