Kläder!

Jag har idag köpt kläder.
Ja jag vet att "normalt" folk gör det var och varannan dag, men jag har aldrig varit sådan även om jag kanske gärna velat.
Det blir aldrig att jag springer i klädaffärer helt enkelt.
Men idag skulle min syster på dop medans jag var på min MB träff.
Tyvärr hade hon inget att ha på sig och hennes karl sade till henne att åka och köpa något att ha på sig då. Han skulle betala.
Vi åkte iväg.
Väl i affären råkade jag springa över två plagg.
Två plagg jag egentligen inte har användning för förens om några månader när jag inte ammar längre.
Det ena var en blå & gul munktröja som jag föll för direkt.
Det andra var en blå & vitrandig klänning av lite ballongmodell utan axelband. 
Dock kommer jag inte ta på mig klännngen igen förens nästa sommar.
Köpte den utan att prova den och tog vad jag brukar kunna ha.
Jovisst får jag på mig den och den sitter snyggt.
Men mina bröst och min bröstkorg överlag är så stora just nu så det var en aning svårt att komma ur den igen haha.
Men nästa sommar kommer det att ha återgått till det normala, så då åker den på igen!
=)
Är nöjd med mina inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0