Kissungen

Igår blev det hastigt bestämt att jag skulle med min mor ner till Jörlanda och hämta hem en kattunge som skulle tillbaka.
Klockan var redan kvällen men Nathalie tog Lillan och jag åkte med mor som inte gärna kör sådana sträckor själv.
Lilla Donna är en ljuvlig lite Peterbald som troligtvis kommer sluta på hårlaget flock eller velour.
Silverspotted rödsköldpadda tror jag färgen heter..
Fick ju inte med mig kameran och har inga kort på hene liggandes heller, men laddar kanske in kameran senare efter jag vart hos mor, måste ju ta kort på Spookys bebbar och visa upp dem.
Tillsvidare finns det kort på nästan alla kattungar och de vuxna på min mors katteri's hemsida som ni hittar HÄR.
Vet inte hur uppdaterade bilderna är där dock.

Jag gillar iaf våra såna turer.
Det blev mat på Burger King och trevligt prat med kvinnan som haft Donna.Gravid är hon och magen är fiin!
Fick ju klämma lite på den! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0