Kära möten

Måste bara berätta om mina möten nere på stan.
Först springer jag in i min gamla dagmamma L8.
Hon beundrade Sprattlarn och kallade mig söt mamma.
Var så rar som bara hon kan vara.
Önskar att hon fortsatt som dagmamma, hade lätt satt Sprattlarn där när tiden kommer...
Men hoppas det finns plats hos min andra super bra dagmamma, Ingmarie, istället när det blir dags.

Mitt andra möte var med Jim, min gamla bildlärare på högstadiet.
Jim är Amerikan och pratar gärna på på sitt hemspråk med mig, att jag heter Joanne gör nog att han lätt glömmer att jag inte är Amerikan, för det är alltid nästan bara Amerikanska som gäller med mig även om han annars pratar Svenska med de flesta.
Fast oftst blir det en snygg Svengelska.
=)
Han beundrade såklart Sprattlarn han oxå, frågade vem som var pappan och skrockade över när de små är 16 år helt plötsligt.
Han är så rar.
Säger alltid till mig att ringa om det är något.
"Anything" säger han "anyting at all, if I can help I'm there for you always! Don't forget that. Just call!"
Jim är bra!
=)

Kära möten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0