Jag ljög för er!!

Verkligen ledsen, men vi ser inte alls ut så i sjalen längre, eller jo, det gör vi väl, men Sprattlarn är större och det var faktiskt såhär det såg ut på dagen!


Osminkade sanningen som dessutom är sååå trött.


Ser aningens sammanbiten ut här haha



Trötta små grisar var vi!
Lillan kunde iaf sova större delen av tiden vi förflyttade oss.
Jag däremot är riktigt sliten nu..
Trött då och nu ska vi inte tala om... Ändå kommer jag inte i säng.
Tror inte jag lagt upp en enda bild där jag har smink på mig på bloggen kom jag på nu.
Det är väl värt i dagens bimbo samhälle!?

Sussade gott gjorde Sprattlarn iaf.
Hoppas jag oxå gör det inatt när jag väl kommer så långt.

Kommentarer
Postat av: becka

Ja någon bimbo är du inte! och du är jättesöt utan smink. Puss:-)

2009-08-22 @ 11:20:50
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0