Iväg

Ska iväg till kompisen ikväll.
Egentligen känner jag inte för att gå ner på stan..
Men jag vet att jag kommer tycka det är skit kul när jag väl kommer ner.
Har ju saknat henne.
Är kass på att ringa mina vänner..
Är kass på att höra av mig till alla typ..
Skäms en liten aning för det.
Men de har tack o lov förståelse och har överseende med mig.
Det är vänner det!

Ringde mor nu, jag lånar bilen ner istället.
Kändes lättare med en gång!
Vill ju så gärna se henne, har inte sett henne på hela sommaren.
Men för en gångs skull kände jag inte för att gå.
Skönt skönt, löst problem.

Nu har jag oxå skickat iväg ett sms till Sophie.
Det var viktigt att jag gjorde.

Kommentarer
Postat av: lisenh

Jag känner likadant. Massor av vänner man vill och borde höra av sig till, men man bara orkar inte helt enkelt. Det finns inte så mycket energi kvar när man ger allt till sin lilla just nu.

2009-08-23 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0