Inser nu

Att jag inte kan gå och lägga mig med med förra inlägget som sista för dagen.
Det bara inte går om jag inte vill ha ångest inatt.
Så nu lägger jag ett slöinlägg och ber er så snällt att skrolla neråt och kika på de übersöta bilderna på min dotter som jag lade in tidigare!
Ny scrapsida kommer kanske imorgon oxå.
Sängen snart.
Ska ju upp imorgon ju.
Imorgon kväll kommer jag vara som en klubbad säl antagligen.
Dagen imorgon blir full.

Pratade med kvinnan som äger nätsidan jag handlade scrap saker från tidigare.
Mycket trevlig kvinna måste jag säga.
Jag kommer fortsätta handla hos henne.
Jag gillar servicen och priserna!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha förra inlägget, jag förstår inte hur det står till med den damen, kan inte annat än typ tycka en smula synd om henne. Skulle aldrig klara av att pipa sådär. :P Hade faktiskt också tänkt fråga henne samma fråga. Så coolt att du gjorde det, dåligt av henne att inte våga skriva ut sitt namn på svaret dock haha! Men men.



Nu har jag lagt till dig :), usch här sitter man upp lillan har en liten vaken timme nu tror jag allt. Men hon har börjat sova 7 h i sträck :D wiie!

2009-08-21 @ 06:17:53
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0