Inkorgen

Stulen kul grej.
Hittad hos Catty, och jag måste ju bara leta reda på min mobil och göra denna.
Raderar självklart hennes svar

Och kommer här med be Emelie Grahn och Millan att följa exempel specifikt men även ni andra läsare!
Skriv en kommentar när ni gjort det så jag kan kika in och läsa sedan!

Here We Go!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en.
Fråga 1 besvaras alltså med första meningen i första sms:et,
fråga 2 med första meningen i andra sms:et o.s.v.

Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Tjoho gumman!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
*** Har en jätteledsen kväll, nog magen som spökar.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ja!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Det är fint väder så jag tänkte vi skulle gå en sväng på stan?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Vad ska du göra idag?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Vem då?

7. Vad vill du höra mest av allt?
Jag e här.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Rackarns, tänkte haft det som en sån orsak att droppa in

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Puss på dig med!

10. Med vilken replik vill du bli uppraggad?
Ska bara gå en sväng med min moster och hjälpa henne med barnen, kommer senare ikväll puss.

Hahaha, ja, vissa av dessa inte bara passar bra in utan stämmer oxå!!
Det ni!
Ibland kan man tydligen hitta allt man behöver veta i sin mobils inkorg =)
Fast vissa svar blev ju bara för hemska hehe.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yes nu har jag gjort det men det vart inte så roligt haha :)

2009-08-04 @ 18:09:26
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Ring ;D



2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Ditt paket från H&M finns nu hos Wästkiosken Södra hamngatan 6...



3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Skrev precis det till Morgan, han sa att ni inte var hemma.



4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Sätter ni på en kopp kaffe?



5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Hej gumman, såg att du ringt igår.



6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Ditt paket från NetOnNet finns att hämta på Wästkiosken....



7. Vad vill du höra mest av allt?

00000000 rindge till dig men lämnde inget medelande.



8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Ok senare!



9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Gå till Life-butiken och köp en yantra matta.



10. Med vilken replik vill du bli uppraggad?

Hej. Förlåt gumman, fick lägga mig på soffan, fick så ont i magen.



hahahaha gillar att jag innom kort tid har beställt saker från både H&M ch NetOnNet! men den med Life-butiken var grym!

2009-08-04 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0