Hur mår jag?

Så har jag varit på bvc på besök angående hur jag mår.
Det är tydligen något de gör med alla.
Och japp, jag mår bra.
De hade något papper man skulle fylla i och sedan utifrån hur många poäng man fick så kunde de avgöra hur dåligt man mår, jag mår tydligen toppen.
=)
Haha, ja vad ska man säga, jag känner ju att jag mår bra och att allt funkar.
Dock var jag vaken tidigt idag då Sprattlarn bestämde sig för att börja sparka på sin mamma innan klockan var 8.
Så jag är trött.
Men det är inget kontigt i det, det får man vara.

Dessutom har jag fått handlat idag!
Parkerade sovande Sprattlare hos Natta och åkte iväg.
Så nu har jag massa kyckling i frysen hehe.
Jag älskar verkligen kyckling och äter nästan bara det.
Det är sällan jag äter annat kött.
Det var extrapris och då är jag inte dummare än att jag fyller upp.
Har även fyllt på mitt lilla "hemköp" med blöjor och tvättlappar.
Fast känner mig lite osäker på det där med blöjstorlekarna.. Hur vet jag i förväg när vi behöver byta upp oss igen?
Har 3½ paket här hemma nu. Fler vågar jag inte köpa i storlek 2.
Inte innan dessa är slut iaf och jag ser om hon kan ha iaf ett paket till innan storlek 3.

Mitt lilla "hemköp" är min stora klädkammare.
Där fyller jag upp ett lager varje månad när pengarna kommer.
Så gott att veta att man alltid har allt hemma.
Blöjorna tar liksom aldrig akut slut här eller tvättlapparna, badolja eller salvan osv.
Skönt tycker jag.

Ja, det var min dag iaf..
Inte vidare inspirerande kanske.
Men min.
Nu ikväll får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0