Hos Jeanette.

Var ju hos Jeanette ett par timmar tidigare idag och det var mycket trevligt!
Så trevligt att jag var nära att  missa mitt möte!
Men jag hann! I tid dessutom hehe.
Blev ett par kort på söta Nova-Li och Sprattlarn brevid varandra.
Söta de är!
Jeanette försökte förgäves fånga sprattlarns blick.
Sprattlarn däremot var inte så sugen på att titta på någon människa idag.
Jag har lyckats få mig kanske fem ynka leenden idag men det har varit det enda hon velat prata med människor idag!
Tråkbebis! ;)

Gillar att umgås med Jeanette.
Hon är så rak och det gillar jag, till och med när hon påpekade min dubbelhaka under graviditeten haha.
Det är trevligt att prata med en som är så rak för då vet man att inget är fejk.
Inlindat kanske, men inte fejk.
Sedan om inte jag fattar är ju värre då hehe.
Trivs i sällskapet iaf!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahaha "inlindat men inte fake" hehehe..

Har lärt mig den hårda vägen att det är bättre att va rak och ärlig mot sina vänner och se vilka som stannar kvar i stället för att "göra" en sanning som passar dom... dom riktiga stannar kvar!

2009-08-18 @ 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0