Gråta..

Sprattlarn vart jätte ledsen, jätte länge förut..
Hon var så övertrött.
Jag min dumma kossa kunde inte skita i att telefonen ringde och lade ner den sovande Sprattlaren alldeles för tidigt..
Hade jag bara skitit i telefonen och väntat med att lägga ner henne i 10 min till så hade det inte blivit så.
Stackaren!
Men sedan har hon sovit mycket efter det..
Somnade och sov på promenaden till affären och en stund till hemma.
Sedan var hon vaken och satt i sittern när jag lagade mat och var i mitt knä och pratade med mig en stund efteråt och somnade nu nyss så att jag kunde äta i lugn och ro.
Sötaste ungen vad jag jag älskar henne!
Hoppas hon drömmer sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0