Framme

Framme i lilla Mölndal.
Det tog väldigt många fler timmar än det borde.
Syster som körde skulle in på Torp och handla fiskar, det tog lång tid..
Jag ville gått in på Panduro så länge. Men icke.
Ska berätta om det sedan.
Så jag och Sprattlarn fick vänta i bilen.
Sedan när hon köpt fiskarna så var hon tvungen att gå på toa (av förståeliga skäl visserligen men ändå).
Det tog ca en timme inne på torp, trots att hon bara skulle in en "snabbis".
Iväg kom vi iaf igen, men väl i Gbg, så var det en avstickare för att hon ville in och sätta ett kastreringschip på sin katt.
Efter lång väntan utanför veterinären på syster så visade det sig när hon kom ut igen att hon inte fått sätta in chippet iaf.
Rekomendationerna är bara till hund.
Bara det att syster vet ett par som har satt in det på katt och det funkar.
De som har det på sina katter har pratat med de som gjort chippet och de säger att det är ok till katt, men veterinären ville inte ringa och kolla...
Irriterande.
Massa mer väntan helt i onödan!
Så nu. Klockan 12.56 ligger jag i systers soffa framför hennes laptop och skriver av mig.
Vi åkte hemmifrån klockan 09.00
Det brukar inte ta mer än 1½timma till Gbg hemifrån...
Ni kan ju räkna ut med er vänstra lilltå att jag har värsta träsmaken i röven nu!
Mindre nöjd med det..
Men är glad att jag fått åka med syster.. Slippa bussen iaf ena vägen är ju skönt!
Lite billigare blir det ju oxå.
Men fy för träsmak i häcken....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur klarade lillan resan? var hon nöjd hela vägen eller var det skrikfest periodvis?

2009-08-28 @ 21:48:10
URL: http://mammajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0