Fastna

Fastnade hos Natte några timmar ikväll.
Trevligt trevligt.
Hon hade varit på sitt RUL idag. 
Hon hade lyxen att få hela sju bilder med sig hem!
Jag fick bara fyra kort nr jag gjorde mitt.. Eller var det tre..
Kul för dem.
Det är så roligt att se henne kille, han är verkligen glad över bebisen!
Jag som har så mycket fördommar mot killar i allmänhet och har en rätt negativ syn på dem blir lika glad varje gång jag ser honom med henne och mage.
Missförstå mig rätt nu, jag känner schysta killar, men det är.. Ja, de är kompisar och då är det annorlunda.
Jag kan se dem rara i sina förhållanden och sånt, men det är ändå killar som jag aldrig skulle kunna tänka mig.
Och vad spelar det för roll om det finns rara killar om jag ändå inte blir intresserad?
Just det, det spelar ingen roll, utom i kompis syfte då hehe.
Nehe, det var inte detta inlägget skule handla om, men what the heck nu kom det med iaf så då får det stanna.
Tydligen behövde jag få det sagt.
Eller så tjatar jag som vanligt bara på en massa utan att märka det själv haha.
Tjatkäring är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0