En hand

Camilla kom med Nova och Alex nu på morgonen, så vi har suttit och druckit te och tjatat.
Sprattlarn är lite övertrött nu och får ligga på mitt bröst och somna medans jag gungar i stolen och knapprar på tangenterna med en hand.
Måste säga att jag börjar bli rätt duktig på det nu.
Det går rätt snabbt med en hand nu, jag blir inte trött i den så snabbt plus att det inte blir så många fel längre trots att det går snabbare.
Hmm..
Men är det verkligen en merit att skriva snabbt med en hand på datan?
Onödig kunskap kanske, men väldigt bekväm när man är mamma och bebbe vill vara nära, nära hela tiden,
Man kan få lite gjort samtidigt då.
Spelat det där spelet, kikat hur det går för kompisarna på fejjan och uppdaterat här.
Lillan är ju nöjd när hon får vara med och man pratar med
henne om hon inte sover på mig som nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0