Duktiga!

Åh vad ni är duktiga flickor!
Klart det är Geisha kulor!
Detta har jag önkat mig ett tag för hur tusan ska man annars veta när man är "normal" där nere!?
Lilla Emina jobbar ju i en sexshop ironiskt nog så sist hon var på besök så kom vi in på ämnet och hon tog med sig.
Söt liten ask och allt dessutom.
Ironiskt att hon jobbar i sexbutik? Kanske ni undrar nu.
Jo det är som såhär.
Att när jag träffade söta Emina för några år sedan så var flickan oskuld och skulle spara sig tills hon var gift.
Häftigt! Sa jag, det är ju inte vidare vanligt numera.
Men det dröjde bara några månader till så var oskulden bortflugen och Emina inte lika oskuldsfull längre.
Dock lika söt ännu.
En av de smartaste tjejer jag känner är hon.
Men det helt utan att bli tråkig (som tyvärr många kan bli...).
En mycket bra kompis är hon och hon står mig nära även om det kan gå flera månader mellan att vi pratar ibland.
Det är sådana vänner som är de bästa!
De som man inte växer ifrån bara för att man inte pratat på ett halvår.

Hur som helst så är jag väldigt glad för min present.
Ska bara våga testa den oxå :S
Aningens läskigt verkar det ju haha
Jag blev mycket förvånad över hur tunga de faktiskt är!
Så vi skrattade igår och sa att budget varianten är ett par Dank puttekulor.
Ungefär samma tyngd..

Duktiga på gissningar tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0