Detta vill ni ha!



Snubblade över detta kanon erbjudande och kunde ju inte annat än nappa på det!
En fotobok med mina egna bilder på Sprattlarn.
Den går att variera på alla möjliga vis, med texter och bilder om vartannat, effekter som man kan välja till mm.
Perfekt som present till Farmor eller Farfar när man gör en bok med bilder på sitt barn.

Jag ska göra boken och ge den till Sprattlarns pappa.
Så har han alltid henne med sig på sina resor.
Det vore något.


Valmöjligheterna när man gör sin fotobok är otroliga.
Omslaget går att få i både mjukt och hårt omslag, med valfri bild eller text, även på bokryggen kan man få text.
Detta är ju ett kanon erbjudande och en kanon grej.
Inte helt omöjligt att jag beställer ett par till övriga familjen i julklapp eller så senare.
=)

Klicka på bilden ovan för att kommma till erbjudandet och/eller läsa mer om fotoboken!
Du kan även klicka HÄR.


Kommentarer
Postat av: Cristin

Ha, vad bra! Det här kommer ju även jag att nappa på! Vart hittar du allt egentligen?



:-)

2009-08-21 @ 06:26:50
Postat av: Pascal

Nu avslöja du en jättefin present ju! men det gör inte så mycket jag skulle bli väldigt glad om jag fick en bok med massa bilder på Sprattlarn och även med dig,mig och henne tillsammans?

2009-08-24 @ 03:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0