Dålig Mamma..

Känner mig som en super dålig mamma...
Idag ringde min mor när vi nyss klivit upp och frågade om vi inte skulle med henne till Munkedal och veterinären.
Jovisst säger jag och virar på mig sjalen, tar Sprattlarns Fina, fina snutte och lägger över väskan för jag tänker att hon kanske vill ha den nu när hon ska åka bil.
Någonstans påvägen mellan hemma och bilen måste jag ha tappat snutten..
Upptäckte att den var borta när vi redan satt i Munkedal.
Tänkte att om jag har tur nu så glömde jag den hemma, jag vet ju hur snurrig jag kan vara när jag nyss har vaknat.
När vi kom hem så gick jag samma väg tillbaka och tittade efter den, men icke.. Ingen snutte..
Tänkte att bra! Då måste jag ha glömt den hemma!
Väl hemma ser jag ingen snutte heller...
Attans.
Känner mig super kass!
Hur kunde jag tappa bort hennes Snutte?!
Den fina snutten som faktiskt var hennes första present i livet utanför magen..
Jeanette kom upp med den bara dagen efter vi kommit hem, vi hade inte ens kommit upp ur sängen än.

Jag vet ju vart jag gått och ingenstans på vägen finns den, inte upphängd eller något.
Så det måste vara någon som gått förbi den, sett den och tagit den...
HUR kan någon ta en liten filt som helt uppenbart är ett litet barns snutte och ta den med sig?
Inte hänga den på ett träd eller något så jag kunde hitta den.
Folk idag....

Så det blev till att gå ner på stan och se om jag kunde hitta en exakt likadan så jag kunde låtsas om för mig själv att det var samma snutte och jag aldrig varit en dålig mamma.
Jeanett var med, men tyvärr hade de bara snutte av samma märke men mycket fulare kvar.
Jag klarar bara inte av de flesta märken och vill INTE ha en snutte med "tummen" överallt på!
Den gamla hade bara en enda "tumme" nere i ena hörnet.
Så det fick bli en annan..
Från "Name It".
Jag älskar mönstret, men det är ju inte Lillans snutte..
Även om hon verkar gilla denna med.
Ska lägga in bild på den nya strax.

Känner mig jätte dålig.
Hur kan man tappa sin bebis snutte liksom!?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur det än är så verkar det ju faktiskt som att hon gillar den nya snutten minst lika mkt som den gamla :) Jag ska se ifall jag hittar den nån annan stans så kan hon få den i 1:års present så kan du sen säga att hon fick den av mig..behöver inte nämna att det inte är "originalet"

2009-08-25 @ 20:48:19
URL: http://mammajeanette.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är sånt som tyvärr händer. Jag tycker inte du är en dålig mamma =)

2009-08-26 @ 15:42:14
URL: http://milinov.blogg.se/
Postat av: Catherine

Jag tappade Angies snutte idag men tack och lov hittade vi den igen.I Dalaberg.haha som har sååå dålig rykte.Lysekil som har bra försvinner dock den i.Sjukt

2009-08-26 @ 21:23:39
URL: http://amami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0