Bvc Imorgon

Imorgon ska jag upp tidigt.
Klockan 08.00 redan.
Fy vad tidigt.

Morgonstund har inte guld i mun här hos mig.
Det är usch och fy och blä.
Vi ska till bvc på första läkarbesöket.
Efter det ska vi till skolan och prata med Karin så hon får se mitt lilla underverk.
Imorgon kväll kommer jag vara helt slut eftersom jag inte är trött ännu så kan jag inte somna tidigt ikväll ens om jag skulle försöka.
Trist.
Men, men, det blir nog bra det med.

Är jätte nervös för hur Sprattlarn har gått upp på dessa TVÅ veckor sedan hon vägdes sist..
Vill ju egentligen inte att det ska gå så lång tid emellan vägningarna när det är så olika från gång till gång hur hon gått upp.
Inget att oroa sig för nu dock, det märks ju imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har jag lydigt dig :P Haha lagt upp en hel del bilder på osminkade jag hah! Så ser jag ut hoppas det duger :)



Här hos oss har inte morgonstund guld i mun heller, ska helst sova till 11-12 :D



Och en fråga är det okej om jag länkar/lägger till dig på min blogg? :)

2009-08-20 @ 23:55:34
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0