Blir det inga shemales?

Det verkar som om Haren skiter i Thailand!
Han kom ju aldrig upp igen på eftermiddagen, men väl i Oslo igen så skrev han på msn och bad om ursäkt för det. (vilket han faktiskt inte hade behövt göra)
Så skrev han att han dock hade nyheter som kanske skulle göra mig glad.
Och oj, ja vad glad jag blev!
Samtidigt som jag faktiskt tycker det är trist..
Han ville ju gärna iväg och då är det lite tråkigt att han inte kommer iväg oxå.
Men han åker till Berlin iaf. så han kommer bort lite.
Det är bra.
Det är ju bra mycket närmre än Thailand, dessutom kommer han ju hem tidigare!
=)
Ja, vad ska jag säga.
Jag är glad för Sprattlarns skull.
Jag är glad för Pascals skull eftersom han inte kommer missa lika mycket.
Jag är glad för min skull.
Men jag är ledsen för att han ju gärna ville iväg men nu struntar i det av gud vet vad för orsaker.
Så är jag lite nere på det för min egen del.
Det är så mycket svårare att ha honom nära.
Det var därför jag hoppades att det inte skulle vara han som var pappa när jag inte visste.
Det är svårare när det är någon man tycker om på det sättet...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

men oj Joanne...jag tror nästan du blir mer och mer betuttad i haren för varje gång du ser honom! Hur ska detta sluta?

2009-09-01 @ 10:34:32
URL: http://mammajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0