Back home!

Hemma igen.
Trevligt värre hos Natta som vanligt.
Mat och film blev det.
Barnfilm!
=)
"The Spiderwick chronicles" hette filmen och ja, jag ska erkänna det..
Jag fällde ett par tårar.
Millan vet vad det innebär att jag gjorde det!
Men den var riktigt bra!
Jag gillar den skarpt!
Sprattlarn låg och sov på mitt bröst och det var såå mysigt!
Nöjd med kvällen är jag och fortsätter den hemma.
En efterlängtad dusch var nummer ett på listan av mys hemma med mig själv och sovandes Sprattlare.
Nu är det dator som gäller och om klockan inte blir massa massor (vilket den lär bli) så scrappas det lite igen.
Har ju gjort två sidor förra veckan som kommer komma ut på bloggen när kameran töms om någon dag eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0