Älskade lärare!

Jag har en lärare..
Eller, jag hade en lärare när jag gick på Kronan som alltid har brytt sig om mig väldigt mycket.
Karin heter hon.
Karin är som en extra mamma på många sätt för mig.
Hon har alltid hört av sig till mig på sommarlov och även när jag inte gick på Kronan, utan på annan linje, bara för att höra hur det var med mig.
Hon kom ihåg min födelsedag när inte ens min mamma kom ihåg den.
Hon har även sedan jag slutade skolan fortsatt att höra av sig till mig.
Älskade Karin!
Idag ringde hon igen.
Hon har ju inte fått se Sprattlarn ännu.
Hon har inte mött oss sedan jag var höggravid.
Så på Fredag ska jag kila till Kronan och visa upp underverket!
Förutom att det inte ligger kvar i Kronan, de har bytt lokaler tydligen.
Så numera ligger det ett dagis i Kronan har jag för mig det var..
Synd..
Kronan var ju som hemma för mig nästan.
Åh älskade Karin.
På Fredag ska hon få se sitt lilla "barnbarn".
Ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0