2 Sidor

Vår scrapdag blev en bra dag.
Visst var bebisarna tjuriga ibland och vägrade sova mestadels, tror de sov max 20 min sammanhängande och samtidigt.
Men Camilla lyckades iaf få ihop två fina sidor.
Jag hann nästan med en...
Den blev helt klar först efter hon hade gått.
Lillan har ju inte sovit mycket idag alltså..
Men när de hade gått så sov hon snart, vaknade visserligen igen efter en stund men somnade sedan om på riktigt och inte vaknat förens nu.
Under denna tiden har jag hunnit med att göra en sida till!
=)
Sprattlarn somnar nog snart igen.
Sötaste.
Oj, vad klockan har hunnit bli mycket!
Lite glass och sedan sussa! Ska ju till Bvc imorgon igen!

Nöjd med mina två sidor!
Lite mer scrap imorgon om jag orkar!
Ska visa upp mina alster så småningom när kameran töms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0