2 Månader

Sprattlarn blir två månader idag...
Jag kan inte fatta det.
Kan inte förstå hur hon kan komma från att inte ha funnits alls och ta över så fullständigt.
Från att inte alls finnas till att vara mitt allt.

2 månader...
Känns som om tiden innan hon fanns är en evighet sedan..
Bara två månader.
Tänk när man själv var bara två månader i livet.
Två månader är så kort tid egentligen.
Hur kan de två månaderna kännas som en evighet?
Jag minns knappt smärtorna även om jag minns att jag tyckte de var fruktansvärda.
Men hur de kändes... Nej...
Allt jag har är minnesbilder, inte mycket av känslorna, inte de trevliga heller tyvärr..

Lilla Sprattlarn är två månader idag!
Grattis till Sprattlarn.
Som fortfarande sprattlar.
=)

Kommentarer
Postat av: Darya

Grattis lilla sprattlarn!! :)

2009-08-09 @ 14:32:33
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Kia

Stort grattis till Sprattlarn på hennes 2-månadersdag!! Hipp Hipp Hurra!

2009-08-09 @ 17:29:15
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0