155 g upp!

Ni anar inte vad jag är glad!!
Lillan hade gått upp hela 155 gram på 6 dagar!
Så ersättningen kan slänga sig i väggen!
Håller tummar och tår för att det håller i sig nu.
Sprattlarn har kanske inte gått upp så mycket i vikt tidigare, men lång är hon då iaf!
Hela 59 cm lång!
Konstigt egentligen, för hon kan ju fortfarande ha storlek 50-56..
Hon har väl långa ben som mor sin hehe.
Huvudet är 39 cm om hon skrivit rätt i boken, jag tycket jag såg 38 när hon mätte men..
Jag tror jag har rätt dock hehe.

Ni anar inte vad jag är glad iaf!
Känns så himla bra.
Ska fortsätta så gott jag kan med att "lura" i henne mat i tid och otid haha.
Mammas sötaste flicka!

Kommentarer
Postat av: Lina

ohh vad glad jag blir för din skull :D



Massagen verkar iallafall ge resultat hon började skratta när jag gjorde det i morse, från gråt till skratt tycker jag är ett ganska bra första resultat :P Nu hoppas jag det håller i sig! :D

2009-08-10 @ 23:07:51
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Darya

Härligt!! :)

2009-08-10 @ 23:49:16
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0