Dagen idag.

Dagen idag har varit en bra dag.
Dagen idag har varit lite upp och ned...
Dagen började med att jag sov lite för länge så att sägs (ja jag försov mig).
Stressa lite och ner till tandläkaren med Tiili.
Lämna på dagis efter det för att sedan åka till skolan.
Träffa min underbara klass ett par timmar innan tentaskrivning.
Fantastiska klass!
Underbara, roliga och älskade klass!!

Trodde tentan skulle vara übersvår.
Men icke, som en dans!
Jag har ju inte alla rätt, jag missade definitivt att svara tillräckligt utförligt på några frågor, men jag hade ändå KOLL på allt!
Trodde jag inte själv innan.
Känner mig nästan trygg med ett G faktiskt.
Allt tack vare veckans pluggtimmar med Erika säkerligen.

Kom hem och hämtade mina böcker som kommit inför nästa vecka och nya kursen.
Gissa vad?
En av böckerna, köpt för 171:- är en bilderbok!!
Hade vi vetat det så hade ju jag och Peter delat på det och köpt bara en!
Men det är väl klart att man inte informeras om det...
Jösses.
Känns som pengar i sjön.
En annan bok är skräckhistorier.
Med andra ord lämplig läsning för den mörkrädda 26-åriga kvinnan som fortfarande tittade under sängen innan hon gick och la sig innan hon träffade sin (soon to be) sambo.
- NOT -

Överlag en bra dag dock!
=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0