Lysekil

Skulle ju åkt till Lysekil och spenderat natten var det meningen.
Så blev det inte.
Hela Lysekil var täckt av en centimeter tjock is imorse.
Där rök mina helgplaner..
Men så kom Peter och umgicks med oss.
Jag fick den brilianta idén om att åka till Lysekil och äta Kinamat.
Längtat efter kinamat och eftersom dagen hunnit gå så var inte isen lika mycket problem längre.
Satte oss i bilen och åkte mot lysekil.
Fick tag i Millan och Maisa och hörde om de ville ses och det ville de såklart.
Mamma föjde oxå med.
Lyckliga jag som har vänner och familj som avsätter tid för oss när vi kommer.
Trevlig stund på Kinan!
Sedan åkte vi hem igen.
En liten dos av vänner och Lysekil och jag kanske kan överleva ett tag till.
Peter och jag spenderade resten av kvällen framför film.
En riktigt tråkig dag förvandlades till en riktigt bra dag.
Tänk vad man kan förändra sina dagar om man bara har lite ork att ta itu med det.
Kärlek till alla, nu ska jag i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0