Verkligen bra

Idag har verklgien varit en bra dag.
Bra bok att läsa inför skolan, så bra att jag härmed tänker rekomendera den för alla att läsa.
Kommunikation - Samspel mellan människor av Björn Nilsson &Anna-Karin Waldemarson.
Sjukt intressant bok med ett fullt läsligt språk!

Det har gått att ta sig både till och från dagis, Uddevallahem har fixat så man kommer fram till busshållplatserna efter att jag talade med dem tidigare, Sprattlarn har varit go och glad.
Jag har fått diskutera religion och livets stora frågor ;) med ett par Jehovasvittnen som ringde på min dörr vilket alltid är trevligt och så har det varit Grey's på tv!
Dessutom ska man inte glömma att jag fått tala med sötaste Millan idag som äntligen fått sin hemtelefon inkopplad efter flera månader strul.
Kan en dag bli bättre!?
Fattades bara en sak, fast jag vet iofs inte om den hade blivit varken bättre eller sämre för det dagen.

Sprallis sussar sött och jag överväger om det är värt att hoppa i en dusch vid denna tiden när jag glömde mitt balsam hos mamma sist jag var där och inte alls känner för att använda schampo fler ggr än jag redan gjort denna veckan, mitt hår blir jätte knasigt av det sedan jag slutade använda det.
Måste minnas att köpa nytt balsam imorgon åtminstonde så att jag iaf kan få återgå till det så snart som möjligt.

Hoppas din dag har varit toppen oxå!
Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0