Vändning.

Tänk att en dag kan vända så flera gånger.
Morgonen var toppen och jag kom mig iväg till skolan.
Första föreläsningen var tråkig då föreläsaren inte verkade ha så bra koll själv på vad det var hon talade om.
Det är trist när det är så.
Efter detta var det rätt så trevligt då jag satt med andra i klassen och pratade.
Tills gruppen bestämt sig för att ha ett möte.
Det urartade såklart och vi betedde oss ganska barnsligt åt allihop tyvärr.
Men det hela ledde dock till en bra sak.
Från att ha varit mycket upprörd och arg så hamnade vi till slut i ett möte med lärarna och där bestämdes det att jag äntligen får byta grupp!
Killarna i den nya gruppen tog glatt emot mig och det värmer så.
Konstigt att man kan ha så mycket lättare att umgås med killar.
Satt även med under ett pass när de skrev ihop och det var smidigt och enkelt och blev framför allt av!
Så jag är mycket nöjd.
En skön 5 minuters tupplur på bussen hem så var det till att hämta Sprattlarn på dagis.
Hon brukar alltid ha väldigt bråttom att komma hem när jag kommer men inte idag, idag skulle hon stanna med alla fröknarna och leka sötnosen, så ett barn på gott humör som äter med god aptit och en, efter ett par om och men, mycket bra dag i skolan.
Kvällen blir lugn och bara mys.
Har hemma studier hela veckan så kommer ha tid på mig att läsa bäckerna som ska läsas oxå.
Känns mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0