Trött!

Trött är ordet!
Igår låg jag och läste lite i min kurslitteratur och vips så sov jag mer än jag läste, tog mig en halvtimme att ta mig igenom en halv sida.
När jag väl var klar så gick jag upp då var klockan nio.
Jag gick och lade mig.
Trots detta så glömde jag ställa klockan och missade helt att gå upp.
Vaknade klockan åtta när jag egentligen skulle ha varit på dagis med lillan.
Så det var bara att kila iväg så fort som möjligt och kom faktiskt inte mer än en timme försent till föreläsningen.
Skönt det.
Härligt att träffa gruppen igen!
Men känns lite trist att det var mörkt ute när jag kom hem.
Nu är det bara mys med lillan och sedan är det dags för choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0