Rediga jag!

Nu har jag varit redig som få!
Jag har skottat på dagis!
Nertrampad, hårdpackad kramsnö som var ungefär en till två decimeter tjock har jag skottat undan så nu banne mig kommer man fram till dagis med vagnar och barn!
Ont i ryggen fick jag, men det blir ju bättre så fort jag fått satt mig ner en liten stund.
Glömde dock att kika på inköpslistan om det var något nytt som skulle inhandlas men får försöka komma ihåg att göra det sedan. Får kanske handla i ett par omgångar i veckan för att slippa låna bil och få plats med det i vagnen, om trottoarerna blir framkomliga vill säga :S

Har dessutom stuckit in huvudet på uddevallahems kontor och frågat vem som har hand om trottoarerna till busshållplatserna ner mot stan och de har tydligen hand om den ena iaf så hon skulle ringa och få den fixad sa hon.
Så kanske man kommer fram till bussen åtminstonde, i morse fick jag gå mitt i vägen för att komma fram vilket var mindre lockande.
Säkert mycket irriterande för bilisterna oxå, men vad gör man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0