Nästan klar!

Bara småpill kvar på mitt sista arbete i denna kursen, det och examination på torsdag sedan är det klart!
Så börjar nästa snabbkurs på fem veckor innan det startar ännu en i vecka 50.
Vet verkligen inte hur de tänkte där när de la så många krusstarter så tätt inpå jul.
Knasbollar.

Känns iaf skönt att det bara ska göras de småsakerna imorgon och sedan ska det mailas in så är det ur mina händer och jag kan inte göra mer.
Dagen har bestått av att läsa och skriva och nu sussar lillan och jag vet knappt vad mer man kan göra på en dag.
Borde laga mat, men känner mer för att bara lägga mig och sova oxå.
Men man kan inte leva på sex rutor choklad på två dagar och massa mjölk egentligen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0