Mys!

Igår gick jag med Ogge ut.
För att fira att min första kurs är slut.
Matte Matthiiias var barnvakt och gjorde det helt fantastiskt bra, jag är mycket tacksam för att han ställde upp hela dagen och nästan hela natten.
Hur många har sådana underbara kompisar liksom?
Examinationen gick föresten super, ett enda ord behöver ändras i min text för att ordet mogen tydligen inte betyder just mogen utan är en pedagogisk teori.. Hmm..
Men visst jag kan ändra ordet haha.

Kvällen igår då. Lite alkohol in i min kropp och så gick vi till en vän till Ogge.
Där fick jag för första gången sedan början på gymnasiet faktiskt höra hjärtat spela lite gitarr.
Glad jag blev, för det är nå speciellt för mig det där...
Vidare gick vi ut på krogen.
Det var trevligt men inte så super roligt, men vad gör det sålänge man är i rätt sällskap?
Jag hade trevligt!
Hem till Ogges vän igen och hamnade på soffan med skön musik och en Ogge som pillade mig i håret.
Jag hade somnat där i myset om det inte vore för att telefonen ringde och sa att det var dags att gå hem till en Sprattlare som hade vaknat mitt i natten och var lite ledsen.
Tur att jag inte kunde somna där föresten, hade varit stel och jobbig när jag vaknade idag isf haha.
Men det var så mysigt och lugnt så det kommer alltid vara ett mycket bra minne.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0