Ljuva trötthet

Jag är så nöjd och lycklig.
Jag har i många, många år haft groteska insomningssvårigheter vilket har resulterat i att jag i många år har gått omkring och varit relativt pigg nära nog dygnet runt.
Det har varit väldigt tröttande och trots det har jag inte kunnat somna.
Några få timmar per dygn har det blivit i sömn under åren jag gått i skola, jobbat och varit mamma.
Mitt problem var aldrig att sova när jag väl hade somnat, då kunde jag sova väldigt länge, men oftast har man ju något att gå upp till på morgonen och därav har det blivit få timmars sömn per natt i många år.
Nu helt plötsligt när kombinationen barn och skola kom in i mitt liv så känner jag mig trött på kvällarna och somnar faktiskt väldigt snabbt när jag väl kommer i säng.
Ingen är lyckligare än jag för detta!
Att få somna om kvällarna utan problem är lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0