Inte gjort annat

Idag har jag inte gjort annat än läst hela dagen..
Lekt lite med Sprattlarn när jag hämtat henne på dagis och så fort hon nanade så var det ner i en bok igen.
Denna kursen är lite väl intensiv tycker jag.
För mycker som ska läsas på för kort tid, vem tusan lyckas läsa ut två böcker på ett dygn liksom!?
När de dessutom inte är speciellt spännande utan bara massa teori.
Intressanta ja, oftast, men inte roliga eller spännande och då går det ju inte överdrivet snabbt att läsa dem oavsett hur länge jag ligger där framför den. Språket gör ju inte saken bättre eftersom jag blir tvungen att läsa om vissa meningar för att förstå vad tusan det står egentligen.
Nu är det iaf dags att läsa sista kapitlet för dagen i sängen innan lampan släcks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0