Handling

Så har man handlat klart för dagis denna veckan.
Kommande vecka kommer jag handla mitt i veckan en gång för fy vad mycket de skulle ha trots att jag inte skulle köpa mjölk och så.
Handlar jag en gång mitt i veckan så kan jag ju slippa undan att låna systers bil och ta det i vagnen, ett par kassar per gång går ju att fixa med den.
Städet återstår men det får jag ta kommande helg istället om jag får barnvakt. Kna vara gott om någon leker med dockan medans jag städar det och att det kan vara trevligt med sällskapet när man står där nere. =)

Kommentarer
Postat av: kim

Vet inte om det kom ett tomt meddelande?



Hon går på ett kooperativ va? HUr mycket och hur ofta ska varje barn/förälder göra olika saker, och vad gör ni? Handlar och städar? Bara frukt och sådant eller?

Haha va många frågor, blev så nyfiken bara.

2010-11-07 @ 19:51:37
Postat av: tobbe

säg bara t:)

2010-11-08 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0