För tidig

Sitter i skolan och inser att jag är för tidigt på plats.
Så går det när man inte kikar in nogrannare på Disco för att kolla sal och tid.
Att bara titta på schemat är tydligen en mycket dum idé haha.

Sprattlarn är hemma med Matte Matthiiias idag och myser, dagis har ju stängt idag.
Jag hoppas de har det mysigt iaf så att Matte Matthiiias får en lugn dag.
Hon älskar ju sin Tias så tror nog att det kommer gå toppen, så länge jag inte är med vill säga eftersom hon är en sådan mammagris när jag är med och hon börjar bli trött.

Kanske man skulle sättta sig och skriva ut lite paper och läsa lite böcker ingför kommande kurs när man ändå har tid över. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0